Moje Biżu

Dawno nie zrobiłam żadnej biżu ale wczoraj zostałam zmobilizowana przez znajomą klientkę i dziś znów wypuściłam z moich rączek parę biżuteryjnych świecidełek, choć troche sobie rozświetliłam twarz bo słońce to już zapomniałam jak wygląda, nie pamiętam kiedy w ubiegłych latach była taka pogoda tylko deszcz i deszcz, brrr...
No ale do rzeczy oto zdjęcia moich nowych stworków:)

Rajski kwiat

Wykonanie: akryl japoński, swarowski






Winobranie





Afrykańska przygoda

Wykonanie: masa perłowa





Liść Wenecji

Naszyjnik

Wykonanie: szkło weneckie



Zielony grzybek

Wykonanie:metoda wire wraping




Kwiat nocy


Wykonanie: alcee





Kolczyki królowej


Wykonanie: akryl japoński, swarowski





Cytrynki





Malowane kwiatki


Wykonanie: wire wraping, fimo




Lodowa panna






Kwiatowa moneta


Wykonanie: alcee





Bransoletka zawijasy


Wykonanie: metoda wire wraping. srebro





Malowane kwiaty

Wykonanie: akryl japoński + swarowski




Broszka Czerwone Maki

Wykonanie: satyna, koraliki




Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz